270 oldal / keménykötés / színes képekkel
DVD – 6 évtized reklámfilmjei 40 perc
II. Világháborút követő társadalmi változásokkal átalakult a tulajdonosi szerkezet, meghatározóvá vált az állami tulajdon. Hihetnénk, ebben a gazdasági helyzetben már nincs is szükség reklámra. A politikai és társadalmi célú reklámok mellett azonban hamarosan újjászületett a pénzintézeti reklám is, hiszen 1949.március 1-én megkezdte működését az Országos Takarékpénztár Nemzeti Vállalat. Már az első években számtalan takarékosságra buzdító kisebb-nagyobb plakát és kiadvány jelent meg, melyek számát a folyamatosan bővülő szolgáltatások és reklámeszközök sokszínűsége szaporította. Kötetünk célja, hogy 1949-től 2009-ig bemutassuk a takarékpénztár, majd a bank tevékenységének tükrében a pénzintézeti reklám hat évtizedes történetét az egyszerű reklámcéduláktól a ma használatos reklámhordozókig.
Részlet a DVD-ről: